Yesss! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Angela Dijk - WaarBenJij.nu Yesss! - Reisverslag uit Breda, Nederland van Angela Dijk - WaarBenJij.nu

Yesss!

Door: Angela van Dijk

Blijf op de hoogte en volg Angela

02 September 2013 | Nederland, Breda

Geheel onverwachts vertrek ik eind september voor een jaar naar Malawi, Afrika! Ik zal daar als Lodge Manager in het Africa House Malawi aan de slag gaan.

Gelukkig ben ik daar niet helemaal alleen, gezien mijn vriendin Desiree daar al een half jaar werkzaam is als Hotel Manager van het Kiboko Town Hotel.

Mijn droom om voor langere tijd naar het buitenland te gaan komt eindelijk uit!

Uiteraard ga ik mijn ouders, familie, vrienden en Nederland (behalve het weer) enorm missen!

Meer info over de organisatie waar ik voor ga werken: www.kiboko-safaris.com

Via deze blog hoop ik jullie met enige regelmaat op de hoogte te houden van al mijn belevenissen hier ver vandaan.

Lieve groetjes,
Angela


  • 02 September 2013 - 21:03

    Gabri:

    Lieve Angela,

    veel plezier en succes in Malawi. Ik hoop dat je het naar je zin hebt.
    En hopelijk naast het werk ook wat tijd om uitstapjes te maken en te ontspannen.

    In ieder geval heel wat anders dan je voormalige banen en leven in Holland.

    Ik ben nu al benieuwd naar je verslagen op dit forum. Als ze net zo lezenswaardig en humoristisch zijn als die van je Azië-vakanties komt dat wel goed.

    Wij zullen jou ook missen. Ik denk dat het een rustig jaar wordt voor ons allen, en in de stad Breda.

    Gelukkig kunnen we tegenwoordig, dankzij internet, gemakkelijk en snel contact houden.

    Groetjes, Gabri

  • 03 September 2013 - 17:08

    Angela Van Dijk:

    Aaahhh kei lief oom Gabri!

    Ik zal zeker proberen om weer wat leuks op 'papier' te toveren...ik neem in ieder geval mijn meest creatieve pen mee!

    En uiteraard staat Skype al start klaar om in contact te blijven! :-)

    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 412
Totaal aantal bezoekers 7981

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 30 September 2014

Werken in Malawi

Landen bezocht: