Het afscheid nabij... - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Angela Dijk - WaarBenJij.nu Het afscheid nabij... - Reisverslag uit Lilongwe, Malawi van Angela Dijk - WaarBenJij.nu

Het afscheid nabij...

Blijf op de hoogte en volg Angela

20 September 2014 | Malawi, Lilongwe

Hoi iedereen,

Bij deze wil ik iedereen laten weten dat aanstaande donderdag, 25 september, mijn laatste dag hier in Malawi zal zijn. Na een jaar weg te zijn geweest zal ik vrijdag 26 september weer voet op Nederlandse bodem zetten.
Uiteraard zal ik jullie vanuit Nederland nog een update geven over mijn laatste belevenissen hierin Malawi en Zimbabwe.
Maar voor nu hou ik mij bezig met het afscheid nemen van de geweldige mensen die ik hier heb mogen ontmoeten!

Tot snel,

Angela

  • 20 September 2014 - 09:30

    Merel:

    Heb je genoeg tissues? Genoeg tassen voor alle souvenirs? Batterijen van de camera opgeladen voor de laatste foto's? Goede reis alvast! Xxx merel

  • 20 September 2014 - 19:55

    Annemiek:

    Geniet nog lekker even van je laatste weekje!!! Xx miek

  • 23 September 2014 - 17:55

    Henny:

    Heel veel sterkte, een hele goede reis en .......welkom thuis

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Angela

Actief sinds 02 Sept. 2013
Verslag gelezen: 1409
Totaal aantal bezoekers 7944

Voorgaande reizen:

01 Oktober 2013 - 30 September 2014

Werken in Malawi

Landen bezocht: